Vind je het soms moeilijk om duidelijk en zelfverzekerd te communiceren met klanten, vooral bij hoge verwachtingen of zelfs klachten? In deze opleiding leer je naast verbindend en helder communiceren ook gepast reageren in het gesprek met je klant en dit op professionele én empathische wijze. We werken met herkenbare cases uit jouw dagelijkse praktijk zodat je de aangeleerde technieken direct kunt toepassen. Na deze opleiding beschik je over de vaardigheden om constructief, oplossingsgericht en met respect voor eigen grenzen een duurzame klantenrelatie op te bouwen.
De doelstellingen van deze opleiding zijn :
30/09/2025 - 09:00u - 17:00u - Boost je vaardigheden om de relatie met je klant te faciliteren
Er zijn nog 10 plaatsen beschikbaar
Geef ons uw interesse door indien er geen datum beschikbaar is, de geplande datum voor u niet past en/of deze sessie volzet is. Van zodra een vijftal personen ingeschreven zijn op de interesselijst stellen wij u een nieuwe datum voor. Uw inschrijving op de interesselijst is kosteloos en zonder enige verplichting.
De opleiding kan gevolgd worden door iedereen die:
Personal development opleiding: deze opleiding vereist geen specifieke voorkennis.
INHOUD
PRAKTISCHE INFORMATIE
Een ‘Klassikale opleiding’ volg je in groep. Je bent samen met de andere deelnemers en de docent aanwezig op een afgesproken tijdstip in hetzelfde leslokaal. Er is mogelijkheid tot interactie en feedback, zowel van de deelnemers naar de docent toe als omgekeerd. Het lesmateriaal bestaat als basis uit een presentatie via het MyFA leerplatform , aangevuld met diversen zoals (digitale syllabus, presentatie, audiovisuele fragmenten, …).
Opleidingsmateriaal: PowerPoint presentatie
PATRICIA CATHERINE B ISTAS
Personal development